Jag har levt mitt liv i tjugo år.

Sitter nu i min säng efter en hel-mysig helg ihop med min lilla turistgrupp, bestående av mamma, pappa, Maggan, Hanna med tillhörande bebis i magen (även kallad Pippi). Jag har lett dem genom Londons gator så gott jag kunnat i ett par dagar nu. Visat dem restauranger, tipsat om maträtter, pekat på hus, förklarat kartor och fyllt på oysterkort. 
 
Förutom det fyller jag faktiskt år idag. 20 stora, härliga, fina år. Det är så gammal jag velat vara sedan jag kan minnas, typ. Jag och Amanda drömde om att vara 20 år, jobba som djurräddare i djungeln och ha varsin 21-årig pojkvän som var jätte kära i oss. 
 
Nu är jag 20. Dock lever jag inte så som jag tänkt mig. Kanske är det okej det jag har ändå. Bor i London, tar hand om engelska barn och kärleken i livet är mina vänner. Inte pjåkigt alls faktiskt. 
 
Imorgon skajag bli firad på riktigt med lunch hos Frida. Imorgon ska jag även försöka dokumentera min helg så ni får se hur vi haft det. Tack ska ni alla ha för alla gratulationer och kramar. Det känns konstigt att inte fira sin födelsedag i skolan. Att inte ha en klass som säger grattis i skolsalen. Jag har såklart fått gratulationer från gamla klasskamrater men det är något med den där dagen i skolan som är DIN dag. 
 
Jaja. Det är inte fel att fylla år i ett soligt England heller. God natt

Kommentarer
Postat av: Pyttan

Jag har aldrig fyllt år i skolan men kan tänka mig att det är lite spännande :)

Svar: Har du inte!? Varför inte det? :O
Moa Ekman

2013-03-05 @ 09:38:46
URL: http://pyttan.blogg.se/
Postat av: Pyttan

Jag har alltid fyllt år på sportlovet hela mitt liv :)

Svar: Ja jusste! hm. lite synd att du inte fått uppleva det faktiskt :/
Moa Ekman

2013-03-06 @ 14:20:24
URL: http://pyttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback