Visitors from Sweden

Om en vecka kommer lite "sweeeeeeds" hit till mig. Mamma, Pappa, Maggan och Hanna närmare bestämt. Precis som förra året då mamma och pappa kom hit, är jag otroligt peppe nu när dagarna emellan krymper. Spänningen i att se deras reaktion på mitt London. Mitt liv. 
 
Jag vet inte om de har en anorlunda bild av mitt liv än vad jag har. De får nästan bara se godsakerna. Maten, ölglasen, skratten, planerna. I och för sig kommer det bara vara det jag visar dem nu också så deras bild kanske kan bevaras. Det gör mig inte så mycket i så fall. 
 
Min plan är att visa dem det jag tycker är BÄST med London (utan att tråka ut mamma och pappa som redan fått se det mesta). Det kommer bli något i stil med; en tripp till Borough Market, fika på Gail's, promenad i någon park, frukost på Pret, middag på Jamies Italian och en burgare från Byron. Mellan det blir det till att promenera runt i vackra, förhoppningsvis vårvarma London och peka ut små saker. 
 
Nje. Jag tror inte vi bryr oss om Buckingham Palace, Big Ben, bron eller London Eye. Ser vi dem medan vi går mot Themsen så får det väll vara så men det är inget jag tänker dra dem till. Nä, jag satsar hellre på matupplevelser än sevärdheter. 
 
(Vänder mig nu till Maggan, Hanna, Mamma och Pappa som troligtvis kommer läsa det här). Ni får ju självklart säga vad ni vill hinna med att se så trycker vi in det i mitt nästan existerande schema över helgen. We'll talk about it over breakfast on Friday ore something :) KRAM

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tycker det låter HÄRLIGT med det du planerat åt oss. Det skall bli så ortoligt mysigt, härligt, varmt, underbart, uppfriskande, kul, kanon, superduper toppaen att få komma tillbaka till "ditt London" VVÄÄNNTTAARR & LLÄÄNNGGTTAARR SSSÅÅÅÅ! Kram Mamma

Svar: HAHAHA åh va härligt att höra! Jag oroar mig inte för att du inte ska trivas med att vara här. Det ska bara bli ett sant nöjje.
Moa Ekman

2013-02-21 @ 19:25:21
Postat av: Maggan

Hej! Har du hört talas om någon pub med sågspån på golvet där in the nejberhood?? Most

Svar: Jusste! Det undrade du över ja... Hm... jag ska kolla upp detta. Annars kan vi kanske hitta någon pub som gör sin egna öl. (tänkte skriva gör sin egna beer men kom på mig själv). Något ska vi allt hitta :)
Moa Ekman

2013-02-21 @ 19:48:12
Postat av: Maggan

En sak till. har du hört eller sett till Oscar??

Svar: Nä jag såg att han var inloggad på skype för några dagar sedan men han svarade inte när jag ringde. Har du? :)
Moa Ekman

2013-02-21 @ 19:49:25
Postat av: Maggan

Jag fick ett livstecken idag, fred, att dom är på en festival på Khos amoi, där dom bor i tält. Alltså ingen el. Har klarat dykcerifikatet också. Kul!!Most

Svar: Ja jag hörde om dykarcertifikatet! Så himla coolt! :D Skönt att de lever då ;) hihih
Moa Ekman

2013-02-22 @ 13:53:38
Postat av: Maggan

Oj! felstavat Koh samui ska det vara.

2013-02-22 @ 14:05:36
Postat av: Hanna

Va??? Ni ska väl inte dricka alkohol i London????
Det ska bli supermysigt att komma till dig, Wilma är lite ledsen över att hon ska stanna hemma dock :( gullunge!!
Vi ses om mindre än en vecka!!!
Kramar

Svar: Åh jag saknar den lilla fisen! Krama henne massa från mig! Ja någon öl får det nog bli och om det är okej med dig, en pubkväll? :)
Moa Ekman

2013-02-22 @ 21:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback