2 dagar kvar

Nedräkningen fortsätter. Jag är redan så nervös att jag har svårt att sova på nätterna. Det har varit så hela veckan. 
 
Jag har äntligen lite ledigt då huset är tomt medan Rebecca tar med sin kompis till Clapham Junktion för att möta hennes mamma och lämna av henne där. Så himla skönt att jag kan låta dem åka dit själva. Rebecca åker precis samma tåg varje dag till skolan så det lär inte bli några problem. 
 
När hon kommer tillbaka ska vi åter igen bege oss till "The Erikssons" och ha lunch-date. Man gör ju allt man kan för att försöka underhålla barnen på något sätt och få dagen att gå lite fortare. Då har vi förmiddagen avklarad och eftermiddagen består av att hämta Emma, få båda barnen att duscha, göra köttfärssås och förhoppningsvis klä julgranen! 
 
Min uppgift för dagen (den tiden jag nu har medan jag är ensam) är att:
1. Se julkalendern
2. Öppna min resväska och börja packa
3. Kånka upp damsugaren och städa mitt rum
4. Tvätta fler tvättar
5. Skriva julkort till familjen
 
Jag lär inte hinna med allt det här just nu men vi kan ju hoppas. 

Snart vaknar jag till den här synen. Kanske. Fina, fina huset i VB.
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad är du nervös för fina?

Svar: Att flyga själv :S Det skrämmer mig massvis! Jag är rädd för att få panik och inte kunna lugna ner mig. Att stressa och bli sen, hamna fel. :/ Jag är ingen van flygare...
Moa Ekman

2012-12-19 @ 13:16:20
URL: http://elinnisabella.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det är inte värre än att sitta ensam på ett tåg till GBG... mamma

Svar: Hehehe. Ja kanske. Hoppas det:)
Moa Ekman

2012-12-19 @ 19:35:36
Postat av: Elin

Din mamma har rätt! Dessutom är ju flygresan kort och det kommer säkert vara andra svenska som du kan prata med :)

Svar: Ja :) Idag känner jag mig mycket lugnare. Jag kanske hade en liten för tidig panikattack där eller nått ;) hihih
Moa Ekman

2012-12-19 @ 20:55:41
URL: http://elinnisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback