Inför påsk

Minutrarna tickar ner till min påskledighet. Ledig från jobb, från barn, ja till och med från familjen. Jag ska ha huset helt och hållet för mig själv fram tills på måndag. Åh jag längtar efter att inte behöva bära upp min mat till rummet utan att kunna ha långfrukost i köket utan att behöva vänta på att huset ska bli tomt. Laga var jag vill till middag. Sjunga högt. 
 
I kväll ska jag fira med att köpa lyxmat från deli-butiken till kvällens middag, rågbröd från gails och en hög med frukostpålägg. Sen har jag ju även bullar från dagens bullbak att festa med hela helgen lång!!
 
Nu gäller det bara att se till att allt som barnen ska ha med är packat, att de kommer till tandläkaren i tid och att allt längs med vägen går bra. Sen är det HELG!

Kommentarer
Postat av: Faster A

GLAD PÅSK!

Svar: Glad Påsk Annika! :D
Moa Ekman

2013-03-28 @ 19:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback