I väntan på lunch

Jag ber om ursäkt för att jag enbart lägger upp matbilder på bloggen med undantag från en och annan bild på Pixie. Det hela kommer inte heller bli nättre av att jag nu ska skriva om saker som triggar mig. Gör mig exalterad och engagerad. Så förlåt. Det är okej att stänga ner sidan nu.
 
Ni vet glädjen när...
 
...det nalkas helg och det finns anledning att fira och en flicka vid namn Frida skriver till en och säger att hon är SÅÅÅ sugen på att gå ut och äta och det är fritt fram för dig att rannsaka internett efter nya, spännande, fancy restauranger som ni skulle kunna gå till kommande fredagskväll.
 
...pajen du lagade till middag blir mindre och mindre i takt med att familjen tar mer och mer. Mot slutet av middagen sitter alla och bryter av bitar från kanten, skrapar upp fyllning som ramlat av, sakta valsar runt den sista ensamma biten. Sen när kvinnan ni ser upp till, som ni verkligen vill imponera på, tar ännu en bit och säger till er "You have to teach me how to make this filling. It's delicious!" och hela din själ kokar.
 
...när det finns färska kryddor utanför köksdörren. 

Kommentarer
Postat av: Maggan

MYCKET trevliga tomater!!!

Svar: hahah ja visst är de! verkligen unika :)
Moa Ekman

2013-06-09 @ 22:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback