Pyttans film om London

Jag har en kompis då va. En kompis som heter Pyttan och som är briljant på många sätt. Ett sätt som hon visar sin briljans på är att göra små filmer om hennes vänner och hennes liv. Nu har hon precis klippt klart en film om London som är mer än bra. Det kan hända att jag är fel person att fråga dock, eftersom jag troligtvis (eller definitivt) är partisk i det hela. Trots detta! bör ni se den för jag SLÅR VAD OM att ni kommer må så himla bra av den. Det gör i alla fall jag. 
 
Jag blir lixom så kraftigt medveten om hur otroligt bra vi har det och hur otroligt roligt liv vi har haft medan vi bott här. Så ifall ni vill ha en bra inblick i vår tillvaro kan ni kolla på filmen här: Londonfilmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback