Helt ny

Nu börjar den här boggen sitt liv. Den ska ta över efter en annan som har blivit för full. Den innehåller för mycket bilder och minnen. Inget kan tas ifrån den för att göra plats för nytt. Det måste sparas. Så därför har min otroligt snälla, kunniga och fina vän Pyttan gjort den här bloggen åt mig. Den är unik. Är det inte fantastiskt!?
 
Snart skall den gmla bloggen upphöra och denna ta vid. Jag är riktigt spänd! Jag önskar mig själv lycka till.
 
TUSEN TACK PYTTAN FÖR ALL HJÄLP!
 
P.S Du är cool.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är ju bara att GRATOLERA dej Moa...som har en så snäll och duktig kompis. Kram mamma

Svar: Eller hur! hon är finast!
Moa Ekman

2012-12-11 @ 21:27:49
Postat av: Elin

TJOHO!

Svar: HEJ :D Vad tycker du om min blogg!?:D
Moa Ekman

2012-12-12 @ 10:51:19
URL: http://elinnisabella.blogg.se/
Postat av: Elin

Ovant, men fin :) tur att du får komma igång igen med bilder och allt!!

2012-12-12 @ 11:27:24
URL: http://elinnisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback