1 dag kvar

Idag är sista dagen. Jag har lagat min sista måltid här i London för detta året. Jag kommer slippa laga någon middag (lyx!) för Kate erbjöd sig att laga något till oss allihop. Föreslog att vi kunde äta tillsammans och mysa lite sista kvällen. Så himla fint!
 
Ska snart iväg på sista Kath lektionen. Så skönt att det är över för ett tag nu. Emma är tjurig dock så det kanske blir en av de jobigare gångerna, men jaja! Jag flyger hem till Sverige imorgon så det löser sig!!!!!
 
Har spenderat dagen med att köpa "gelémascara", julgransljus och hyrt film med rebecca på High roaden. Vi lagade god middag med lax i folie och potatismos som vi åt framför tv:n medan vi såg på filmen. Ensam hemma 3. 
 
Vill bara säga GAAAAAAAAAAAH! så hörs vi sen. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback