Jag önskar mig...

 
SNART ska jag ha vegetariskt kalas för er alla och för mig. Två födelsedagar i ett. Sent 20-årskalas och punktligt 21-årskalas. Alltså kan vi slå på stort tycker jag. Ni är oerhört välkomna och om ni vill ta med er någon passande present kommer här en lista på saker jag önskar mig.
 
 
En mandolin. Denna är modellen Kyocera och blev utsedd till bäst i test av Ica Kuriren. Vi har den på jobbet och den är grym. Finns att beställa på nätet :)
 
 
En grill-stekpanna av något slag. Gärna fyrkantig.
 
Dessa vackra glas från Lagerhouse eller Cervera (Den låga varianten) 
 
 
Mörk Choklad (gärna fairtrade) från tex affären Planeten eller Solen (i Alingsås)
 
 
 
Goda viner och öl, lite finare. Sånt man inte riktigt brukar köpa ni vet.
 
Om inget annat går är jag superglad för en enkel slant också. Det lär komma till användning. Det brukar det göra ;)
 
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Moa.. är det en sådan som finns på Cervera????? 399:-

Svar: En vad? En mandolin? En stekpanna?
Moa Ekman

2014-02-08 @ 20:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback