Mitt liv som jag glömt berätta om, i efterhand.

Ja först och främst är det dåliga bilder från mobilen och sen är de även försenade. För att toppa det hela är det till och med ganska ointressant men nu får ni dem ändå.
 
Mina vardagar består av att jag åker till jobbet, kliver in i bageriet, säger "Hej Bagarn" och går upp för att byta om. Sen blir det till att digga musik medan jag plockar fram och förbereder. Det blir till att trängas med bunkar och degar och plåtar och en Lasse som snog mina skalade ägg. Vid halv nio anländer Maria och då är det dags att börja breda mackor till BW (Before Work). När mackorna är klara och kaffet runnit ner samlas vi alla vid "personalbordet" och äter frukost. En relativt ny grej är att någon läser en saga. Där sitter vi sedan och myser tills en kund kommer eller så länge vi kan med. En fantastisk start på dagen.
Det har blivit en hel del kanelbullar av någon anledning. Under kanelbullens dag bjöd lasse på nybakta bullar vid frukosten. Sen bakade vi bullar hos Emmie och fikade med kaffe i solen på balkongen. Sen kunde jag bara inte låta bli en viss liten kanelbulle efter lunchen en dag. 
Och istället för en bild på Johan får ni det här snygga brödet som Lasse bakade en dag. Ungefär lika snygga faktiskt, brödet och Johan...
 
Det kommer... det inlägg ni troligtvis sitter och väntar på. 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Härligt du har det!!
Men vilket sätt å avsluta med en sån cliffhanger. Vill höra NU, eller ok, går bra när som faktiskt men väntar.......
Massa kramar från Loo

Svar: heheheh ja det kommer, jag lovar :) KRAM
Moa Ekman

2013-10-31 @ 08:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback