Helgen i korthet

Tänkte summera helgen lite snabbt bara. Jag tar en bättre förklaring någon annan gång.
 
Fredag: Vi åt gudomligt god tomatsoppa och focaccia hemma hos Clara. Det var även första gången jag fick se hennes hus här i Chiswick. Vi drack kaffe och åt Heston-glass till efterrätt. På kvällen åt jag, Frida och Clara tacos hemma hos mig och drack öl. Kvällen slutade i min säng med öl, naccos och dansfilm på YouTube. Mycket skratt. Något kvävda dock eftersom resten av familjen sov.
 
Lördag: Oxford. Så fantastiskt vackert! Solen sken på oss och påskkänslorna vibbrerade mellan stenväggarna. Jag, Pyttan, Frida och Clara vandrade runt i skönheten, studerade mumier, totempålar och andra underliga objekt på ett museum, åt fudge, dack öl och åt Fisch n Chips på en pub.
 
Söndag: Jag vaknade upp bredvid Frida eftersom jag sovit där då min stora säng lånades ut åt bekanta till familjen. Vi hade en slappardag, åt nygräddade bullar smaksatta med sötpotatis, apelsin, pecannöt och kanel och kollade på melodifestivalen. Senare på eftermiddagen åkte vi in till London där vi mötte Pyttan och Alice. Vi åt tidig middag på Flatplanet och väntade på en försenad Clara. Kvällen avslutades med en Flat White, som för övrigt är det nya kaffet. 
 
En Briljant Helg Må Jag Säga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback