Nyårsafton 2012

Ursäkta den långa frånvaron. Jag har tyvärr blivit en aning för bekväm och tillbakalutad av att vara hemma. Jag gör inte så mycket när jag är hemma förutom att äta julgodis och ligga i soffan. Jag har blivit förslappad helt enkelt. 
 
Idag är det i alla fall sista dagen på det här året. Vi ska fira det med trerätters hos Pyttan, så som vi gjorde förra året också. Jag ser verkligen fram emot det! Att kunna stå och laga mat i ett fantastiskt kök utan värdfamilj eller föräldrar som kommer hem innom en viss tid är verkligen efterlängtat. Ha det lite som på den gamla goda tiden. 
 
Dagens meny är
 
Förrätt på stående fot i form av: tunnbrödsrullar med lax, baconlindade dadlar och honungsmelon
 
Varmrätt: Potatisgratäng, parmalindad kyckling med färskost och ruccolasallad
 
Efterrätt: Chokladfondant med vaniljglass
 
Förstår ni då att jag ser fram emot kvällen. Efter den häliga middagen ska vi förhoppningsvis slå ihop två fester och träffa lite annat folk. Så ska vi skrika in det nya året och minnas det gamla.
 
Hoppas ert nyår blir precis som ni vill ha det. KRAM

Kommentarer
Postat av: Elin

Oh vad gott det lätt! Till och med mamma blev imponerad!

2012-12-31 @ 14:32:08
URL: http://elinnisabella.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det låter som om ni kommer att få en super härlig Nyår. Gott Nytt År!! Vi har ätit kalkon med rotfruktsgratäng, sparris och en sallad. Till efterrät åt vi små jordgubbar som såg ut som tomtar. Du såg dom kanske på bilden jag skickade till dej. Sen blir det att trycka i sig kakor,frukt och knäcka nötter tills det är dags att skåla in 2013 // Mamma & Peter

2012-12-31 @ 20:56:34
Postat av: Maggan

Moa!! nu har det gått fem dagar utan ett knyst,,, vad gör du??? var är du ??? NU FÖRST FATTAR JAG VAD TOMTEBILDEN PÅ NYÅR KOM IFRÅN.Lill hade gjort dom!!

Svar: Hej. Ja jag vet det har blivit väääldigt dåligt med uppdateringar under den sista tiden. Det är inte roligt att sitta vid den här datorn och...tja...det ska bli bättring på det:)
Moa Ekman

2013-01-05 @ 00:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback